Parisel Palace logo

Zadzwoń: +48 665 415 145 lub umów się online:

UMÓW WIZYTĘ

facebook logo
youtube logo
instagram logo
pinterest logo

Zapraszamy Cię na tygodniowy pobyt w otoczeniu Rezerwatu Jata, który pomorze ci w rekonwalescencji po przebyciu ciężkiej choroby związanej z zakażeniem COVID-19. Podczas pobytu poprawisz kondycję, złagodzisz duszności  
wzmocnisz siłę mięśni,  usprawnisz równowagę i koordynację ruchową, poprawisz sprawność umysłową, zredukujesz stres i poprawisz nastrój. Wzmocnić pewność siebie i odzyskasz energię. Rehabilitacja w Parisel Palace skutecznie cię zmotywuje do wspólnych ćwiczeń jogi, motywacja i wspólny cel ułatwią dochodzenie do stanu z przed choroby, wspólne medytacje przywrócą waszą kondycję psychiczną i wzmocnią pewność siebie i utraconą energię. 

Zadbaj o swoje zdrowie

KUP PAKIET

A to wszystko w przepięknym zakątku Polski w samym sercu Rezerwatu Jodły - Jata. Jest to najdalej wysunięte na północ naturalne stanowisko jodły, która znalazła tu znakomite warunki rozwoju. Te wspaniałe bory jodłowe z udziałem świerka pospolitego i sosny zwyczajnej tworzą niesamowity mikroklimat, który umożliwia prowadzenie na tym terenie terapii kąpieli leśnych, obniżających ciśnienie, poprawiających odporność,  oraz redukujących  stres. Obecność jodły ma dobroczynny wpływ na płuca, jodły dostarczają dużej ilości jodu potrzebnego do odbudowy układu oddechowego po covid. Terapia kąpieli leśnych została rozpropagowana w Japonii przez naukowca Shinrin-yoku polega na wolnych, relaksacyjnych spacerach wśród drzew i odbiorze naturalnego otoczenia wszystkimi zmysłami i pozwala na obniżenie ciśnienia, poprawę odporności,  oraz redukuję stresu. Dzięki kąpielom leśnym można być zdrowszym, spokojniejszym i szczęśliwszym.

Kąpiele leśne - dobroczynny wpływ na płuca

KUP PAKIET

Poranna sesja jogi/fitnes
8:00 - 9:00

Śniadanie*
 soki warzywne i koktaile
9:00 - 10:00

Warsztaty w grupach
 10:00 - 12:00

Lunch*
 13:00

 

Kąpiele leśne/fitness
14:00

 

Wykłady z mindfulness
16:00

 

Kolacja*
19:30

ziółkowe party/pobyt w saunie
 

 

Poranna sesja jogi 
8:00 - 9:00

Śniadanie*
soki warzywne i koktaile
9:00 - 10:00

Wykwaterowanie 
11:00

Medytacje i podsumowanie projektu
 12:00

Zakwaterowanie  
od godz 16:00 

Powitanie uczestników  
16:30- 18:00 

Wieczorna sesja Jogi 
18:00 - 19:00

Kolacja*
19:30

Sauna - pobyt w pokoju mocy 
20:30

Niedziela

Poniedziałek - Czwartek

Piątek

Program warsztatów

Sesje jogi to czas, w którym odpoczywa umysł, bo praktyka asan wymaga koncentracji, więc jak skupiasz się na ciele i poszczególnych figurach, to uwalniasz umysł od natłoku myśli. Asany działają bardzo precyzyjnie na miejsca, w których gromadzą się napięcia. Prawidłowo wykonywane usuwają blokady z ciała, pozwalając mu funkcjonować bez ograniczeń. Jeśli jesteśmy zestresowani, to nasze ciało jest słabe i zmęczone, oddech płytki, krótki i przyspieszony. Praca z ciałem i oddechem przynosi odprężenie i wprowadza lekkość do ciała. Staje się ono coraz silniejsze, poprawiła się jego elastyczność, ale to co dla nas jest najważniejsze, to joga daje nam odwagę do zmiany tego, co jest dla nas niewygodne.

Joga i medytacja

KUP PAKIET

Radzenie sobie ze stresem, uczuciem niepokoju i depresją jest bardzo istotnym elementem procesu  rekonwalescencji. Hospitalizacja w ciężkim przebiegu choroby może okazać się niezwykle stresującym doświadczeniem, które w oczywisty sposób wpływa również na pogorszenie nastroju. Możesz zauważyć u siebie niepokojące myśli i uczucia związane ze zdrowiem czy przeżyciem. Na pogorszenie nastroju może również wpłynąć frustracja związana z niemożnością pełnego powrotu do codziennej aktywności, zwłaszcza jeśli doświadczasz spadku motywacji w związku ze zbyt wysokimi wymaganiami, jakie sobie stawiasz. Autorskie wykłady "HAPPY YOU", zmienią wasze postrzeganie rzeczywistości, pozwolą Wam inaczej spojrzeć na obecną sytuację, poprawić relacje w rodzinie, firmie. Zwrócą waszą uwagę na temat wielkiej siły słów i energii a w szczególności siły miłości. 

Radzenie sobie ze stresem, niepokojem lub depresją

Zwiększ odporność w czasie po COVID


Sauna należy do najbardziej efektywnych i przyjemnych sposobów na oczyszczanie wewnętrznych organów i skóry z trucizny, która przez lata gromadziła się w naszym ciele. Badania naukowe udowodniły, że ludzie korzystający z sauny 10-krotnie rzadziej chorują na grypę i przeziębienia. Sauna jest znakomitym sposobem hartowania organizmu chłodnym, ciepłym, gorącym, suchym i wilgotnym podrażnianiem. Występuje tam cały czas zmiana efektów hartowania. Sauna nie wymaga żadnego wysiłku i jest dobra, co potwierdzają badania naukowe, dla wszystkich. Sauna jest bardzo prostą i sprawdzoną metodą na zdrowe życie. Najlepiej przebywać w saunie 5-10 minut, liczba wejść do sauny 3-5, po każdym wejściu odpoczynek 10-15 min, najbardziej pożyteczna dla zdrowia tmp w saunie to 60-70oC.

Dobrodziejstwo sauny

Dużą część życia spędzamy w pomieszczeniach zamkniętych, zwłaszcza w miesiącach zimowych. Teraz zastanów się, ile godzin dziennie spędzasz na świeżym powietrzu w ciągu dnia pracy. Pobyt na świeżym powietrzu ma ogólnie pozytywny wpływ na samopoczucie. Ponadto, ćwiczenia na świeżym powietrzu poprawiają nastrój i zmniejszają depresję lub złość. Dostarczysz organizmowi witaminę D, Trening na świeżym powietrzu może mieć również pozytywny wpływ na nasz mózg, a ćwiczenia na zewnątrz stymulują wszystkie ludzkie zmysły Trening na świeżym powietrzu zwiększa pewność siebie, i co więcej, przebywanie w pobliżu wody i zieleni jeszcze bardziej wzmacnia ten efekt,  Spalisz więcej kalorii

Trening z instruktorem fitnes

14-19 marca 2021
11-16 kwietnia 2021

Wszystkie proponowane zajęcia dodatkowe są nie obowiązkowe
* dla chętnych dieta wegetariańska/ wegańska

Czy znajdujesz czas aby zatrzymać się  i zadać sobe pytanie: Jak ja się dzisiaj czuje. Może pod nawałem obowiązków nie zauważasz kiedy  odczuwasz zmęczenie. Może przyzwyczaiłaś się d ociężałości w ciele czy bólów głowy. Może cierpisz na alergię i leczysz ich objawy nigdy nie zastanawiając  się nad przyczynami. Objawy te to  oznaka że masz zanieczyszczony organizm, a bóle i zmęczenie to wołanie twojego ciała o pomoc. Czas na DETOX, to znaczy na powrót do natury. Czas odstawić “smakołyki w kolorowych i błyszczących  opakowaniach i zacząć korzystać z dobrodziejstw ziemi. Dlatego też przygotujemy dla was codziennie świeże soki oraz  dania z warzywami  uprawianymi w naszych rodzimych gospodarstwach. Nauczymy też Cię jak szybko i sprawnie przygotować sobie zdrowe dania w domu aby zadbać o swój organizm.

KUP PAKIET

Dieta odbudowująca odporność

Hania

Ekspert od zdrowego jedzenia od lat wprowadzająca zdrowe produkty i nowinki kulinarne do posiłków w hotelu Parisel. Pasjonuje się powrotem do korzeni i bio produktami. 

 

Lili

Joginka z powołania z misja aby światu pokazać że joga jest dla każdego bez względu na wiek i ograniczenia w ciele. Ukończyła studia podyplomowe na kierunku Akademia Praktyków Jogi.

 

Aldona

Trener samorozwoju pracuje z kobietami przy uwalnianiu stresu oraz transformacji ograniczających je przekonań, aby mogły kreować sukces na swoich warunkach.  Ukończyła The Coaching Academy w Londynie. 

 

Jesteśmy dla Was

KUP PAKIET

KUP PAKIET

KUP PAKIET

KUP PAKIET

unsplash-image

 

unsplash-image