Parisel Palace logo
youtube logo

Parisel Palace - Leśne Zacisze - detox dla ciała i umysłu

Klimki 36

21-400 Łuków

Polska

Twój e-mail:
Treść wiadomości:
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany - dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

 +48 665 415 145
+48 25 794 65 00
  kontakt@pariselpalace.pl

 
 

Kursy jogi - wtorek czwartek 19:00

Zapraszamy do Parisel Palace Klimki pod Łukowem

Joga od dawna znana jest jako sprawdzony sposób na stres i niepokój, przynoszący pozytywne efekty. Łączy w sobie ćwiczenia fizyczne, kontrolę oddechu, oczyszczania umysłu i rozluźnianie. Badania wykazały między innymi, że może zmniejszać wydzielanie kortyzolu, czyli głównego hormonu stresu. Joga obniża również poziom niepokoju, zmęczenia i objawów depresji. Zapraszamy dwa razy w tygodniu; wtorki i czwartki godz. 20:00 na sesje jogi do Parisel Palace Klimki pod Łukowem. Joga odbywa się w jednej z pałacowych sal, bliska odległość od Łukowa i Siedlec powoduje że na sesję przyjeżdża wielu praktyków jogi z Łukowa i Siedlec. Sesję jogi prowadzi Luiza Zaporowska - trener i praktyk jogi. Joga Łuków - zapraszamy

Joga pomaga radzić sobie ze stresem i niepokojem

Joga sprzyja nie tylko obniżaniu poziomu kortyzolu - hormonu stresu, ale także wzmacnia płuca i drogi oddechowe, stymuluje układ limfatyczny do usuwania toksyn z organizmu i dostarcza natlenioną krew do różnych narządów, aby zapewnić ich optymalne funkcjonowanie. To wszystko przyczynia się do prawidłowego funkcjonowania naszego układu odpornosciowego. W badaniach analizowano wpływ stresu spowodowanego przez lekarskie egzaminy semestralne na odporność uczestników.  W grupie systematycznie ćwicząc jogę nie zaobserwowano istotnej różnicy, natomiast w grupie kontrolnej zaobserwowano istotny spadek odporności. Wyniki badań sugerują, iż joga może regulować w dół markery prozapalne, więc może być wdrażana jako praktyka uzupełniająca dla osób zagrożonych lub już cierpiących na choroby z aspektem zapalnym.

Wzmacnia układ odpornościowy

Część osób zainteresowanych zrzuceniem wagi lub jej kontrolą, zastanawia się czy joga odchudza? Joga nie jest zaliczana do ćwiczeń cardio, które pozwalają spalić duże ilości kalorii. Jednak badania z 2013 roku wykazały, że jest decydującymi czynnikami przy utracie wagi są zwiększanie uważności i zmniejszanie stresu, które pomagają zmniejszyć ilości spożywanego jedzenia. Więc systematyczne uprawianie jogi sprzyjają zmniejszeniu wagi poprzez redukcję stresu, poprawę jakość snu i zwiększenie uważności, która sprzyja wprowadzaniu właściwych wzorców odżywiania. Wszystkie te zagadnienia są bardzo istotne dla nie tylko zmniejszenia wagi, ale także utrzymania pożądanych efektów przez długi czas. Regulując swoje nawyki przy pomocy jogi unikamy efektu jojo. 

Joga sprzyja utrzymywaniu prawidłowej wagi

Ćwiczenie jogi przed snem sprzyja uwalnianiu nagromadzonego stresu, dzięki czemu uzyskujemy odprężenie i naturalnie wprowadzamy organizm w stan wypoczynku i regeneracji. Ma to bardzo korzystny wpływ na jakość i głębokość snu i może pomóc w złagodzeniu objawów bezsenności. Dzięki jodze będziesz zasypiać szybciej i lepiej wypoczywać nawet przy zmniejszonej ilości przespanych godzin. Jedno z badań przeprowadzonych na grupa ćwiczącej jogę 6 miesięcy dowiodło: istotne skrócenie czasu zasypiania, wzrost łącznej liczby godzin snu oraz wzrost poczucia wypoczęcia rano. Dzieje się tak poprzez poprawę wydolności krążeniowo-oddechowej oraz wzrost poziomu melatoniny w osoczu. Melatonina to “hormon snu”  odpowiadający za regulację dobowego cyklu snu i czuwania. Wpływa ona na nasz wewnętrzny zegar, który wyznacza organizmowi pory zasypiania i budzenia się.

Poprawia jakość snu

Korzystne efekty jogi, takie jak, wyższy poziom energii, poprawa nastroju, zwiększenie motywacji do życia, optymizm, poczucie szczęścia, możemy odczuwać już po pierwszym treningu. Nasze ciało i umysł są połączone, więc poprzez zmianę postawy ciała i trwanie w stabilnych pozycjach jogi zwanych asanami, wpływamy na nasz umysł.  Kiedy się denerwujemy oddychamy płytko, co wprowadza nas w stan pobudzenia, niepokoju i paniki. Spokojne i głębokie oddychanie podczas assan zmniejsza pobudzenie, uspokaja i skupia umysł, co sprzyja jasnemu myśleniu. Pozycje odwrócone, powodują zmianę przepływu krwi i zwiększają przepływ krwi do mózgu. Prowadzi to do zwiększonej dostępności tlenu i glukozy, co z kolei poprawia nastrój i dobre samopoczucie.

Joga zwiększa poziom energii i poprawia nastrój

Zapraszamy na sesje jogi, które odbywają się w pięknej pałacowej sali dwa razy w tygodniu. W każdy wtorek i czwartek spotykamy się, aby poruszyć ciało, uspokoić umysł i świadomie pracować z oddechem. Każda sesja zaczyna się relaksem, który pomaga wyciszyć się po całym dniu i z uwagą podążać do ciała. Główna część sesji to praktyka asan - pozycji jogi. Spotkanie zamykamy 10-15 minutową medytacją  podczas której cała praktyka układa się w naszym ciele, a głowa uwalnia się od myśli.

 

Zapraszamy, Cię  do systematycznego ćwiczenia z nami w każdy wtorek i czwartek o godzinie 20:00 wieczorem.

  • Zwiększa poziom energii i poprawia nastrój

  • Pomaga radzić sobie ze stresem

  • Zmniejsza uczucie niepokoju

  • Joga wspiera utrzymywanie prawidłowej postawy ciała

  • Chroni kręgosłup

  • Wpływa korzystnie na serce

  • Zwiększa przepływ krwi

  • Wzmacnia układ odpornościowy

  • Wpływa korzystnie na kości

  • Zwiększa równowagę i elastyczność ciała

  • Zwiększa siłę fizyczną

  • Niweluje ból pleców

  • Sprzyja utrzymywaniu prawidłowej wagi

  • Łagodzi objawy zapalenia stawów

  • Poprawia jakość życia

  • Poprawia jakość snu

  • Może zwalczyć depresję

  • Może zmniejszyć przewlekły ból

Tak naprawdę lista korzyści systematycznego uprawiania jogi może wydawać się niekończąca 

MENU    

WESELE

PAKIETY POBYTOWE

KONTAKT

 

 
 

DLA FIRM

RESTAURACJA

SALE PAŁACOWE

O NAS

POKOJE

GALERIA

BABCINY DOMEK

BILETY

MENU

ZAMKNIJ

Joga na trawie