Parisel Palace logo
youtube logo

Parisel Palace - Leśne Zacisze - detox dla ciała i umysłu

Klimki 36

21-400 Łuków

Polska

Twój e-mail:
Treść wiadomości:
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany - dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

 +48 665 415 145
+48 25 794 65 00
  kontakt@pariselpalace.pl

 
 

MENU    

WESELE

PAKIETY POBYTOWE

KONTAKT

 

 
 

DLA FIRM

RESTAURACJA

SALE PAŁACOWE

O NAS

POKOJE

GALERIA

BABCINY DOMEK

BILETY

MENU

ZAMKNIJ

Weekend dla ciała i duszy

 poprawia się zdolność koncentracji

Korzyści - dlaczego warto praktykować jogę:

Stopień zaawansowania w jodze nie ma znaczenia i jest dedykowany również osobom, które jeszcze nigdy nie były na jodze.
Sesje będą przygotowane oraz prowadzone w formie dostępnej dla każdego, kto chce poruszyć swoje ciało poprzez ruch połączony z oddechem.

Dla kogo sesje jogi:

Sesja jogi trwa 75 minut - zaczynamy relaksem - jest to chwila wyciszenia, skierowania uwagi do ciała, oddechu i umysłu; potem przechodzimy do części asanowej (czyli "gimnastyki"), kończymy relaksem, w którym ciało odpuszcza i przyjmuje to, co zadziało się na macie.

Opis zajęć:

rozwija świadomość ciała

 uczy jak się relaksować i jak radzić sobie ze stresem

 wzmacnia, rozluźnia i uelastycznia ciało

 podnosi odporność - poprzez ruch i pogłębiony oddech

 pomaga nam się zdystansować do tego, na co nie mamy wpływu

uziemia (gruntuje), dzięki czemu łatwiej nam być tu i teraz

 daje energię i witalność

 regularna praktyka jogi pomaga zmniejszyć lub wyeliminować wiele dolegliwości w ciele (pomaga zmniejszyć bóle kręgosłupa, sprawia, że ciało wydaje się lżejsze, poprawia gospodarkę hormonalną)

Jak działa joga:

Asany, pozycje jogi, działają bardzo precyzyjnie na miejsca, w których gromadzą się napięcia. Prawidłowo wykonywane usuwają blokady z ciała, pozwalając mu funkcjonować bez ograniczeń.Jeśli jesteśmy zestresowani, to nasze ciało jest słabe i zmęczone, oddech płytki, krótki i przyspieszony. Praca z ciałem i oddechem przynosi odprężenie ciała, zmysłów i umysłu, który skupia się na ciele i oddechu.

Joga jest indywidualną praktyką. Każdy kto staje na macie uczy się ograniczeń swojego ciała, jak z nimi pracować oraz jak wzmocnić ciało, uelastycznić i rozluźnić.

Pierwszy raz na jogowej macie stanęłam w 2013 roku, ale od dziecka ciągnęło mnie do jogi. Niestety sztywne ciało z wieloma ograniczeniami stworzyło w mojej głowie przekonanie, że joga nie jest dla mnie. Bardzo chciałam spróbować, ale głowa mówiła, że nie dam rady. Zmiana przyszła w momencie, gdy w życiu prywatnym zaczęło się robić trudniej i bardzo mocno poczułam, że joga może mi pomóc. I tak właśnie było. Systematyczna praktyka przyniosła ulgę ciału, ale bardzo szybko zauważyłam, że sesje jogi to czas, w którym odpoczywa umysł, bo praktyka asan wymaga koncentracji, a gdy podążasz za myślami, to nie skupiasz się na ciele. Moje ciało się wzmocniło, poprawiła się jego elastyczność, ale to co dla mnie najważniejsze, to joga dała mi odwagę do zmiany tego, co było i jest dla mnie niewygodne.

W czerwcu 2018 roku ukończyłam studia podyplowowe na kierunku Akademia Praktyków Jogi i od października 2018 prowadzę sesje jogi.

Moją jogową misją jest pokazać wszystkim, że joga jest dla każdego bez względu na ograniczenia w ciele.

Luiza Zaporowska

trener jogi

 Prowadząca:

Trzy cudowne dni z jogą i medytacją

 joga poprawia jakość snu - ruch i praca z oddechem pomagają zrzucić napięcie, uspokajają ciało i umysł, dotleniają wszystkie komórki

regularna praktyka uczy nas prawidłowej postawy ciała - jak siedzieć, jak chodzić, jak stać

joga uczy nas jak żyć bardziej świadomie i zdrowiej

dbając o prawidłowe funkcjonowanie ciała i umysłu, unikamy problemów w przyszłości

joga wprowadza równowagę w ciele, umyśle, oddechu i stylu życia

Poranna sesja jogi 
8:00 - 9:00

Śniadanie (dieta vege)
 9:00 - 10:00

Warsztaty w grupach
 10:00 - 12:00

Lunch (dieta vege)
 13:00

Wykłady z mindfullness , spacer i przebywanie w naturze 
15:00

Kolacja 
19:30

Koncert gongów
21:00

 

 

Poranna sesja jogi 
8:00 - 9:00

Śniadanie (dieta vege) 
9:00 - 10:00

Wykwaterowanie 
11:00

Medytacje i podsumowanie projektu
 12:00

Zakwaterowanie  
od godz 16:00 

Wykład "HAPPY YOU"  
16:30- 18:00 

Wieczorna sesja Jogi 
18:00 - 19:00

Kolacja ( dieta wegetariańska)
19:30

Sauna - pobyt w pokoju mocy 
20:30

Piątek

Sobota

Niedziela

Program warsztatów

Dzień Kobiet zbliża się dużymi krokami. Kiedy o siebie zadbać w tym pędzącym świecie jak nie w dniu naszego święta? Zapraszamy Cię na kobiecy weekend na początku marca, który pomoże Ci się nie tylko pozbyć się stresu i  zmęczenia, ale także zregenerować fizycznie i nabrać nowej energii cieszenia się życiem. Praktyka jogi z Luizą Zaporowską pozwoli nam rozruszać zastane mięśnie i poczuć się lekko i radośnie w naszym ciele, o którym może zapominamy zajęte obowiązkami dnia codziennego pracą i rodziną.    Warsztaty “Happy You” pomogą nam otworzyć się na nowy sposób postrzegania siebie i przypomną nam, że jesteśmy ważne i wartościowe bez względu na to, przez co w tym momencie przechodzimy. Zadbamy więc nie tylko o nasze ciało, ale także i duszę. 

 

Weekend tylko dla Ciebie

Dodatkowo rozpieścimy Cię pysznymi i odżywczymi posiłkami przygotowanymi na bazie lokalnych produktów. Wszystkie nasze składniki pochodzą z okolicznych gospodarstw rolnych, więc są w pełni ekologiczne. Pozwoli to twojemu ciału oczyścić się z nagromadzonych toksyn, poczuć się lekko i odzyskać formę. Właścicielka hotelu Parisel - Hania Dulna jest pasjonatka zdrowego jedzenia i bardzo chętnie opowie nam o procesie przygotowania poszczególnych posiłków i poda proste i łatwe przepisy do wdrożenia w rutynę dnia codziennego. Dzięki temu będziesz w stanie cieszyć się różnymi smakami,  jeść  zdrowo bez wyrzutów sumienia i obserwować jak topnieją  zbędne kilogramy. 

Ciesz się zdrowym jedzeniem

A to wszystko w przepięknym zakątku Polski w samym sercu Rezerwatu Jodły Kaukaskiej - Jata. Jest to najdalej wysunięte na północ naturalne stanowisko jodły, która znalazła tu znakomite warunki rozwoju. Te wspaniałe bory jodłowe z udziałem świerka pospolitego i sosny zwyczajnej tworzą niesamowity mikroklimat, który umożliwia prowadzenie na tym terenie terapii kąpieli leśnych. obniżających ciśnienie, poprawiających odporność,  oraz redukujących  stres. Terapia ta rozpropagowana w Japonii przez naukowca Shinrin-yoku polega na wolnych, relaksacyjnych spacerach wśród drzew i odbiorze naturalnego otoczenia wszystkimi zmysłami i pozwala na obniżenie ciśnienia, poprawę odporności,  oraz redukuję stresu. Dzięki kąpielom leśnym można być zdrowszym, spokojniejszym i szczęśliwszym.

Kąpiele leśne

Duis congue lectus vel rutrum facilisis. In hac habitasse platea dictumst. Nam accumsan libero libero, vehicula fringilla elit mattis sed. Praesent nec feugiat velit, sit amet tempor justo.

Lorem Ipsum

Duis congue lectus vel rutrum facilisis. In hac habitasse platea dictumst. Nam accumsan libero libero, vehicula fringilla elit mattis sed. Praesent nec feugiat velit, sit amet tempor justo.

Lorem Ipsum

Duis congue lectus vel rutrum facilisis. In hac habitasse platea dictumst. Nam accumsan libero libero, vehicula fringilla elit mattis sed. Praesent nec feugiat velit, sit amet tempor justo.

Lorem Ipsum

Lorem ipsum dolor sit amet

Sesje jogi to czas, w którym odpoczywa umysł, bo praktyka asan wymaga koncentracji, więc jak skupiasz się na ciele i poszczególnych figurach, to uwalniasz umysł od natłoku myśli. Asany działają bardzo precyzyjnie na miejsca, w których gromadzą się napięcia. Prawidłowo wykonywane usuwają blokady z ciała, pozwalając mu funkcjonować bez ograniczeń. Jeśli jesteśmy zestresowani, to nasze ciało jest słabe i zmęczone, oddech płytki, krótki i przyspieszony. Praca z ciałem i oddechem przynosi odprężenie i wprowadza lekkość do ciała. Staje się ono coraz silniejsze, poprawiła się jego elastyczność, ale to co dla nas jest najważniejsze, to joga daje nam odwagę do zmiany tego, co jest dla nas niewygodne.

Joga i medytacja